به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    مرکز تماس برج ها
    زمانی که از مرکز تماس برج ها صحبت می کنیم در واقع به فرآیند پیاده سازی VoIP در برج ها اشاره می کنیم. با توجه به روند ارائه خطوط شهری از طرف مخابرات بر روی بستر های نظیر FTTH و VDSL و شرکت هایی که ارائه دهنده خطوط سیپ فون و سیپ ترانک برای مراکز پر ظرفیت نظیر پاساژها و برج های مدرن هستند، این مرکز تماس با هماهنگ بودن با تمامی زیر ساخت های موجود، می تواند در قالب یک مرکز تماس Multi-Tenant، خدمات ویژه ای را به برج های مسکونی و اداری ارائه کند.

    مرکز سخت افزار ایران به عنوان مرکز تخصصی در زمینه یکپارچه سازی سیستم های ویپ و نصب و راه اندازی این سیستم ها، در این مطلب قصد دارد یکی از مهم ترین کاربردهای ویپ را در برج های مسکونی و اداری معرفی کند. مرکز تماس، تنها برای ادارات و سازمان ها طراحی نشده بلکه تمامی موارد مشابه که با تماس های متعدد روبرو هستند نیز می توانند یک مرکز تماس بر بستر شبکه داشته باشند. راه اندازی مرکز تماس در برج های جدید که گاه تعداد واحدهای آن از واحدهای یک سازمان نیز بیشتر است می تواند تحول قابل توجهی در ارتباطات  ایجاد کند.

    مرکز تماس برج ها
    ویژگی های مرکز تماس برج ها
    مرکز تماس در برج ها از ویژگی ها و قابلیت های متعددی برخوردار است. راه اندازی کال سنتر در برج ها پاسخی درخور برای نیازهای مختلف ساکنین آن می باشد. اما یک مرکز تماس حرفه ای باید دارای چه ویژگی هایی باشد و با توجه به چه پارامترهایی می توان یک مرکزتماس مناسب را انتخاب نمود. در زیر ویژگی ها و قابلیت های مرکز تماس برج ها را مشاهده می کنید.

    امکان پیاده سازی کمپانی نامحدود متناسب با سخت افزار
    قابلیت ایزوله بودن و عدم ارتباط با دیگر کمپانی ها
    حذف کابل کشی تلفن و استقرار مرکز تلفن یک پارچه
    قابلیت سفارشی سازی و اتصال به پنل انواع crm  برای هر کمپ و سفارشی سازی مسیر تماس
    قابلیت تعریف شماره های ویژه نظیر (نگهبانی – حراست)
    هماهنگی با ساختار Sip Phone و Sip Trunk مخابرات و عدم نیاز به تجهیزات جانبی برای اعمال Registering  و مسیریابی تماس
    برقراری ارتباط با دیگر مراکز تلفن نظیر  Cisco ، huawei ، Ericson ، Panasonic ، Skype for Business  ، Alcatel  و ..
    اعمال ساختار IVR و نمودار درختی تماس برای هر برج و عدم محدودیت در ایجاد نمودار مسیر یابی تماس
    پشتیبانی از تمامی Codec  های رایج Audio & Video
    برای راه اندازی مرکز تماس برج ها با مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید
    چنانچه قصد راه اندازی مرکز تماس در برج خود را دارید با همکاران ما در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرد و علاوه بر مشاوره رایگان، تمامی اطلاعات مورد نیاز در این زمینه را کسب کنید. شما با راه اندازی مرکز تماس برج ها تماس ها را از طریق بستر شبکه انجام می دهید و تا حد بسیار زیادی از هزینه های اضافی جلوگیری می کنید.

    این سرویس امکان ارتباطات داخلی و خارجی برج ها را میسر کرده و کاربران می توانند با شماره گیری هر داخلی با فرد مورد نظر صحبت کنند. همچنین هزینه های تماس  کسانی که خارج از برج، با داخلی مورد نظر تماس می گیرند بسیار کمتر است. بنابراین طراحی و اجرای مرکز تماس در برج ها را می توان یکی از آبشن های آنها تلقی نمود.

    برای بهره مندی از این سیستم، ابتدا باید خطوط پنج رقمی مخابرات، یا سیپ ترانک و سیپ فون را خریداری کنید. پس از آن کارشناسان مرکز سخت افزار ایران با توجه به نوع کاربری و نیاز برج مورد نظر، با پیاده سازی این خطوط بر روی ویپ، یک مرکز تماس در برج شما ایجاد میکنند. در این مجموعه علاوه بر نصب، خدمات پشتیبانی نیز ارائه شده تا کاربران در خصوص استفاده از این سرویس کم و کاستی نداشته باشند.

    منبع: مرکز تماس برج ها

    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 432

    راه اندازی ویپ سیسکو
    راه اندازی ویپ سیسکو با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و مرسوم شدن استفاده از این سیستم ها در ادارات و سازمان‌ها، امری ضروری به نظر می رسد. شبكه های كامپیوتری علاوه بر اینكه در سرعت ارتباطات داده ای نقش اساسی دارند می توانند ارتباطات ویدئویی و صوتی را نیز تسهیل کنند. مرکز سخت افزار ایران به عنوان یکی از معتبرترین مراکز نصب و راه اندازی ویپ سیسکو در این مطلب قصد دارد شما را با این سرویس بیشتر آشنا کند.

    ویپ سیسکو سرویسی است که توسط آن صدا، فیلم، تصاویر و اسناد بر روی بستر شبکه انتقال می یابند. ویپ سیسکو همچنین قابلیت مدیریت تماس ها را نیز دارد و جایگزین بسیار مناسبی برای سیستم های سانترال قدیمی به حساب می آیند. برای آنکه درک بهتری از VoIP سیسکو داشته باشید در ادامه مطلب توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه می شود. پس اگر قصد راه اندازی ویپ سیسکو را دارید مقاله را تا انتها مطالعه کرده و سپس براساس نیاز خود با کارشناسان شبکه در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرد و از مشاوره های رایگان آنها نیز بهره مند شوید.

    راه اندازی ویپ سیسکو
    پیاده سازی voip در سیسکو
    در واقع ویپ و سیسکو دو مقوله هستند که یکپارچه سازی آنها می تواند در عملکردهای سازمان تحولات جدیدی ایجاد کند. ویپ سیسکو از جمله خدمات سفارشی سازی VoIP است و توسط متخصصان مرکز سخت افزار ایران ارائه می شود. ویپ در واقع سیستم تلفنی تحت بستر شبکه و جایگزینی برای سانترال های قدیمی است.

    ویپ نیاز به دستگاهی دارد که برای آن نقش سانترال را ایفا کند. به این دستگاه در اصطلاح Call Manager گفته می شود. کال منیجرهای مختلفی وجود دارد که سیسکو دو Call Manager به نام های (Cisco Unified Communications Manager Express (CME و (Cisco Unified Communications Manager (CUCM ارائه کرده است. کال منیجر CME برای سازمان کوچک (حداکثر تا 450 تلفن) و CUCM نیز برای سازمان های بزرگ ساخته شده است. حال کاری که با راه اندازی ویپ سیسکو انجام می شود این است که بدون نیاز به تغییر تلفن ها و فکس های معمولی، امکان تبدیل مکالمات آنالوگ به دیجیتال وجود دارد. سپس می توان آنها را از طریق بستر شبکه آن ها را به صورت داده انتقال داد.

    پیاده سازی voip در سیسکو
    مزیت های قابل توجه راه اندازی ویپ سیسکو
    ویپ سیسکو هزینه های ناشی از تماس های راه دور و یا تماس های شهری را حذف کرده است. در واقع از هر نقطه برای برقراری تماس بین مراکز، نیازی به پرداخت هزینه متفاوت نیست.
    هزینه ناشی از سیم کشی سانترال های قدیمی با راه اندازی ویپ سیسکو حذف می شوند.
    سطح امنیت درVoIP  سیسکو به دلیل اینکه یک بستر خصوصی است، بیش از سطح امنیت تلفنی سانترال های قدیمی است.
    سفارشی کردن ویپ سیسکو امکان تعریف و یا انتقال شماره تلفن را به صورت دلخواه فراهم می کند.
    ویپ سیسکو بستر تلفنی را با بستر داده یکپارچه می کند.
    از مزایای قابل توجه ویپ سیسکو امکان دستیابی به شبکه در هر نقطه از کشور و یا خارج از کشور است. به عبارتی چون این سیستم تحت وب عمل می کند، محدودیتی در برقراری ارتباط از هیچ مکانی ندارد.
    انجام ارتباطات ویدئویی و ویدئو کنفرانس تحت سرویس ویپ سیسکو انجام می شود.
    فروش و نصب ویپ سیسکو
    مرکز سخت افزار ایران، پس از سال ها تجربه در زمینه طراحی و نصب انواع سیستم های تحت شبکه، سرویس های جدیدی را به مشتریان عرضه می کند. در این زمینه سفارشی سازی بسترهای تحت شبکه با سیستم VoIP یکی از مهمترین خدمات این مرکز به شمار می رود. راه اندازی ویپ سیسکو و راه اندازی ویپ مایکروسافت توسط متخصصان و کارشناسانی صورت می گیرد که از کم و کیف این سیستم ها و نیازهای مشتری به خوبی آگاه بوده و تجربه بالایی در طراحی و راه اندازی این سیستم ها دارند.

    چنانچه قصد دارید ویپ سیسکو را در شرکت خود پیاده سازی کنید، همین الان با شماره تلفن این مرکز تماس گرفته و با کارشناسان شبکه صحبت کنید. آنها ابتدا مشاوره های لازم را در خصوص خرید و نصب VoIP Cisco به شما ارائه کرده و سپس جهت عقد قرارداد و آغاز مراحل راه اندازی، شما را راهنمایی می کنند.

    منبع: راه اندازی ویپ سیسکو

    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 380

    درام فتوکپی توشیبا
    پیش از پرداختن به آموزش تعویض درام فتوکپی توشیبا ، بدنیست نگاهی به ساختار این بخش از دستگاه و عملکرد آن داشته باشیم. همانگونه که می‌دانید، درام یکی از صدها قطعه بکاررفته در دستگاه فتوکپی توشیبا است که وظیفه انتقال پودر تونر بر روی کاغذ را برعهده دارد. این قطعۀ استوانه‌ای شکل، از جنس آلومینیوم است و روکشی از جنس سلنیوم آن را فرا گرفته است.

    در شرایطی که درام دستگاه کپی توشیبا دچار خرابی شده باشد فرآیند چاپ نیز با اشکال مواجه شده و خطوط نابهنجاری در برگه‌های چاپ شده ظاهر خواهد شد. البته خرابی درام دستگاه کپی نشانه‌های دیگری نیز دارد که در بخش‌های آتی به آنها اشاره خواهد شد. آشنایی با این نشانه‌‌ها در عیب‌یابی صحیح دستگاه و تشخیص نوع اشکال پیش آمده کمک شایانی خواهد کرد. توصیه می‌شود در صورت مشاهده هر یک از نشانه‌های مرتبط با خرابی درام، جهت تعمیر و یا تعویض این قطعه اقدام نمایید.

    در صورت عدم آشنایی با انجام این کار می‌توانید با مراجعه به بخش زیر و مطالعه پاراگراف مرتبط با « آموزش تعویض درام فتوکپی توشیبا » شیوه انجام این کار را بیاموزید. در صورت مواجهه با هر گونه اشکال در طول تعویض درام می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر فتوکپی توشیبا تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

    آموزش تعویض درام فتوکپی توشیبا
    فیلم آموزش تعویض درام فتوکپی توشیبا
    در صورتی که توضیحات درج شده در بخش فوق برای شما کافی نبوده است، می‌توانید با مشاهده فیلم آموزش تعویض درام فتوکپی توشیبا -که در این بخش بارگذاری شده است،- شیوه انجام این کار را فرا بگیرید. در تعویض OPC یا همان درام دستگاه کپی باید توجه داشت که نوع درام در کپی‌های سیاه و سفید با دستگاه های کپی رنگی متفاوت است.

    نکته دیگر آنکه یک درام با کیفیت دستگاه کپی با اینکه ممکن است اندکی گران‌تر باشد، ولی به دلیل اینکه نیازی به تعویض مکرر نخواهد داشت، می تواند در درازمدت صرفه جویی در زمان و هزینه خرید مواد مصرفی را به همراه داشته باشد. در صورت وجود هر گونه ابهام در فیلم آموزش تعویض درام فتوکپی توشیبا ، می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر فتوکپی توشیبا تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.


    آموزش تعویض درام فتوکپی توشیبا
    در بخش زیر آموزش تعویض درام فتوکپی توشیبا به صورت مرحله به مرحله و گام به گام ارائه شده است. توصیه می‌شود در صورت مواجهه با هر گونه اشکال در حین تعویض درام از ادامه کار خودداری کرده و از یک کارشناس کمک بگیرید. (آموزش ارائه شده کلی است و ممکن است با مدل دستگاه شما سازگاری نداشته باشد).

    بررسی یونیت درام:
    یونیت درام را بررسی نمایید و از این مسئله که شاتر لوله تونر مواد زائد، به آسانی و یکنواختی می چرخد، مطمئن گردید. درام را با آزاد کردن 4 زبانه آن خارج کنید. توجه داشته باشید دنده تشخیص کوچک واقع در داخل پوشش به آرامی شل شود.

    جداسازی قفل محور درام:
    این مرحله از آموزش تعویض درام فتوکپی توشیبا اختصاص به جداسازی قفل محور درام دارد. در این مرحله از تعویض درام دستگاه کپی می‌بایست قفل محور درام جدا شده و با استفاده از صفحه تثبیت‌کننده در جهت عقربه‌های ساعت چرخانده شود. در ادامه محور و درام حذف گردد و هردو بخش با قسمت های جدید جایگزین گردد. نمد قرمز اطراف وایپر بلید با احتیاط بررسی شده و از سالم بودن آن اطمینان حاصل شود. تونر موجود بر روی آن نیز تمیز و پاک شود.

    باز کردن مجموعه سیم شارژ:
    این مرحله از تعویض درام دستگاه کپی اختصاص به باز کردن مجموعه سیم شارژ (کرونا) دارد. برای این کار مجموعه سیم شارژ (کرونا) را با باز کردن 2 پیچ بزرگ طلایی رنگ باز کنید (در سمت چپ و راست). از سمت چپ تمامی مجموعه را خارج نمایید. دو زبانه پلاستیکی را در جای خود قرار دهید (در سمت چپ و راست). زبانه فلزی را در مرکز قرار دهید.

    در این سه نقطه به آرامی مجموعه را به سمت بالا فشار داده و آن را آزاد کنید. قاب شبکه‌ای شکل را از مجموعه شارژر، با فشار دادن در روی زبانه پلاستیک طرف تماس حذف کنید. تیغه زبانه اره‌ای را تمیز کرده شبکه را تعویض نموده، بلید را با باز کردن 3 پیچ آزاد سازید و بلید را به سمت بالا آزاد سازید.

    گردگیری و تمیز کردن:
    این مرحله از آموزش تعویض درام فتوکپی توشیبا اختصاص به گردگیری و تمیز کردن درام دارد. در این مرحله، می‌بایست تونر و فنر مارپیچ را تمیز کنید. در ادامه لوله بازگرداننده تونر استفاده شده را تمیز نمایید. سپس با استفاده از جاروبرقی تمام تونرها را مناسب تمیز کنید. از تمیز شدن تمامی چرخ دنده‌ها و فنر مارپیچ از تونر مطمئن شوید. نمد و فوم‌های سیل‌کننده را تمیز کنید.

    نصب بلید جدید را انجام داده و 3 پیچ متوسط آن را ببندید. در صورتی که تیغه به پودر آغشته نشده باشد آن را به صورت سطحی با پودر مخصوص بلید یا پودر بچه آغشته کنید. در ادامه روند تعویض درام دستگاه کپی، قسمت شارژر (کرونا) که تمیز شده است را در محل آن نصب کنید.

    دقت نمایید که ابتدا سمت راست آن می‌بایست تنظیم گردد و در ادامه لبه سمت چپ تراز گردد. اسلات خود را با زبانه‌ها هماهنگ کنید و آن را به سمت راست فشار دهید. نصب دو پیچ طلایی باقی مانده را نیز انجام دهید.

    گریس‌کاری دنده‌ها و قفل محور:
    مرحله نهایی آموزش تعویض درام فتوکپی توشیبا اختصاص به گریس‌کاری دنده‌ها و قفل محور دارد. اندکی گریس در سمت دنده‌های غیر تماسی بر روی درام (OPC) و بر روی قفل محور درام بزنید. درام را در محل خود نصب کنید. جهت قفل شدن محور، آنرا در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. دنده تشخیص در داخل پوشش درام را نصب نمایید.

    در موقعیتی که نشان داده شده است هر دو دنده را نصب نمایید. این سبب می‌شود تا کپی‌کننده پس از نصب، مجدداً راه اندازی شود. پوشش درام را نصب نمایید. در این حالت، دنده تشخیص، به صورت شل شده در خواهد آمد. نکته آخر آنکه به تعداد دفعاتی که درام تعویض می‌گردد در کنار قاب آن، با رنگی مشخص، علامتی قرار دهید.

    زمان تعویض درام فتوکپی توشیبا
    برخی از نشانه‌های خرابی درام فتوکپی توشیبا که در صورت مشاهده آنها می‌بایست تعویض این قطعه را مدنظر داشت عبارتند از: بسته نشدن درب سمت راست کپی، شنیده شدن صدای نابهنجار از دستگاه کپی و خارج شدن برگه سفید، بروز اشکال در دولوپر دستگاه کپی، خروج صدای نابهنجار از دستگاه کپی، چسبیدن و گیر کردن کاغذ، روشن شدن چراغ درام و نمایش Drum Error، چاپ کم رنگ دستگاه کپی، وجود خطوط سفید در تصویر چاپ شده، ریخته شدن پودر دولوپر (پودر سنگین) به بیرون از دستگاه.

    مشاهده هر یک از این موارد می‌تواند نشانه‌ای دال بر خرابی این بخش و نیاز به تعویض درام دستگاه کپی باشد. تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر، گردگیری، سرویس و تعویض درام و … از طریق تماس با مرکز تعمیرات دستگاه کپی توشیبا و ثبت درخواست سرویس در محل دستگاه کپی قابل دریافت است.

     

    منبع: درام فتوکپی توشیبا

    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 378

    نمایندگی شارپ در اصفهان
    نمایندگی شارپ در اصفهان با هدف ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان ساکن در این شهرستان راه اندازی شده است. برای آشنایی با خدمات این نمایندگی و نحوه استفاده از آن تا آخر ما را همراهی کنید. نمایندگی شارپ نمانیده رسمی کمپانی شارپ در ایران می باشد و در سه زمینه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیر دستگاه های شارپ فعالیت دارد. همانطور که می دانید شارپ یک کمپانی تولید کننده لوازم الکترونیکی است و محصولات باکیفیتی را ارائه می کند. تلویزیون، مانیتور، لپ تاپ، تبلت، موبایل، دستگاه کپی، پرینتر و پروژکتور مهمترین محصولات ساخته شده توسط این شرکت می باشند.

    اگر نگاهی به بازار محصولات الکترونیکی بیاندازید حتماً متوجه تنوع دستگاه های شارپ در بین سایر محصولات خواهید شد. دستگاه های شارپ باتوجه به کیفیت، تنوع و قابلیت هایی که دارند از مشتریان ثابتی نیز برخوردار هستند. از سوی دیگر، خریداران نیز انتظار خدماتی باکیفیت و شایسته محصولات شارپ دارند. نمایندگی شارپ به عنوان تنها نماینده رسمی این شرکت، خدمات مطلوب و مطابق با استانداردهای شارپ به کاربران ارائه می دهد. اخیراً این نمایندگی تصمیم گرفته خدمات خود را به سایر شهرستان ها نیز توسعه دهد. در ادامه با نمایندگی Sharp در اصفهان آشنا خواهید شد.

    نمایندگی شارپ در اصفهان
    نمایندگی شارپ در اصفهان کجاست؟
    در واقع نمایندگی Sharp در اصفهان اشاره به واحدی مستقر در نمایندگی شارپ در تهران دارد. به عبارت دیگر این نمایندگی شعبه ای با نام نمایندگی شارپ در شهرستان ها راه اندازی کرده که نمایندگی شارپ در اصفهان یکی از بخش های آن است. اصفهانی‌های عزیز لازم است جهت بهره مندی از خدمات نمایندگی شارپ بر اساس دستورالعمل هایی که در ادامه خواهد آمد دستگاه مورد نظر خود را به نمایندگی شارپ در تهران ارسال کرده و آن را جهت تعمیر تحویل کارشناسان دهند. بنابراین ارسال دستگاه یا قطعه معیوب بهترین روش استفاده از خدمات تخصصی و باکیفیت نمایندگی شارپ می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه کپی شارپ، لپ تاپ، موبایل، تبلت، پرینتر و دیگر دستگاه های شارپ با ما تماس گرفته و سپس دستگاه را برای ما ارسال نمایید.

    راهنمای ارسال دستگاه به نمایندگی شارپ در اصفهان
    در نمایندگی شارپ همه خدمات مرتبط با تعمیر محصولات شارپ مانند ارائه می شود. تعمیر برد گوشی، تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ شارپ، تعمیر تبلت شارپ، تعمیر برد دستگاه کپی در نمایندگی فتوکپی شارپ ، تعویض پنل تلویزیون و عیب یابی و تعمیر انواع قطعات لوازم الکترونیکی شارپ از خدمات تخصصی این مرکز می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه خود می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا توصیه‌های لازم را قبل از ارسال دستگاه به شما ارائه کنند. در ادامه نحوه انجام کار را جهت استفاده از خدمات نمایندگی شارپ در اصفهان مشاهده می کنید.

    مرحله اول:
    بسته بندی قطعه و یا دستگاه مورد نظر است.

    مرحله دوم:
    در یک برگه مشکلات ایجاد شده در قطعه و همچنین تعمیرات و سرویس‌های قبلی را بنویسید و آن را همراه دستگاه ارسال کنید.

    مرحله سوم:
    آدرس، شماره تماس و کدپستی ده رقمی دقیق خود را بر روی بسته بنویسید.

    مرحله چهارم:
    قطعه یا دستگاه را به نمایندگی شارپ در اصفهان ارسال کنید.

    مرحله پنجم:
    پس از دریافت شماره پیگیری آن را تا پایان مراحل کار نزد خود نگه دارید.

    مرحله ششم:
    پس از دریافت کالا در نمایندگی شارپ در شهرستان‌ها، به مشتری پیامک ارسال می شود.

    مرحله هفتم:
    پس از دریافت کالا، کارشناسان روند عیب یابی آن را آغاز می‌کنند.

    مرحله هشتم:
    در این مرحله کارشناسان با مشتری تماس گرفته و مراحل تعمیر و هزینه تقریبی را به اطلاع وی می رسانند. در صورت تمایل مشتری، تعمیر دستگاه آغاز می شود.

    مرحله نهم:
    پس از آنکه قطعه یا دستگاه تعمیر شد، توسط کارشناس ارشد مرکز تعمیرات شارپ تست شده و توسط کادر فنی تأیید می‌شود.

    مرحله دهم:
    پس از اتمام تعمیر آنگاه شماره حساب و یا شماره کارت برای مشتری ارسال می‌شود تا هزینه تعمیر را پرداخت کند. در نهایت دستگاه به صورت سالم و کامل به آدرس مشتری ارسال می‌شود.

     

    منبع: نمایندگی شارپ در اصفهان

    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 382

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 72
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه